Merhaba anneler bizim Kolik sürecimiz vardı ağlama krizleri beslenme reddi meme reddi vs vs çok şükür artık onlar geçti ancak uyku sorunumuz hala çözülmedi gündüz uykularını 30 dakika max yapıyor 5-6 gündüz uykusu gece çok geç yatıyor 11-12 gibi sürekli uyanıyor yatağıma alınca yanıma gayet iyi uyuyor ama Kolik sürecinde sürekli kucağımda uyuttum beşikte uyanıyor diye napıcam bu süreci yaşayan var mı ayağımda sallayarak uyutuyorum artık sırtım çok ağrıyor kucakta pışpış yaparken uyuyor beşiğine koyuyorum gece uykusunda bile 30 dk sonra uyanıyor