Kizlar oğlum cuma gününden beri hasta son 3 gündür ateşi var ateş düşürücü ile düşüyor sonra tekrar çıkıyor öksürük burun akıntısı göz yasarmasida var antibiyotik kullanmak istemiyorum ama enfeksiyon çıkarsa kullanacağım artık her hastalandığında antibiyotiklik oluyoruz iştahsız bir çocuk bağışıklık düşük o yüzden 3 gündür de hiç bsy yemiyor rsvmi acaba yada enfeksiyon varmı acaba