bsrz Yani bilmiyorum ki zaten oğlum da böyle bazı tekrarlayıcı hareketler falan vardı bazı durumlar vardı hatta bunun için gelişimsel pediatriye ve çocuk gelişimine gidiyoruz bir ara otizmden şüphelenir gibi olmuştum ben şükür öyle bir şey yok o tekrarlayıcı hareketleri falan da bitti ama yani her şeyi işaretle anlatıyor ya da her şey böyle ıııı diyerek anlatıyor dediği yapıldığı için de konuşmak mı istemiyor bilmiyorum daha farklı kelimeleri vardı önceden sanki o kelimeleri artık söylemiyor işte doktor ergoterapi önermişti O da biraz yüklü miktarda seansları Şimdilik de onu çok karşılayamıyoruz bakalım birkaç ay daha bekleyeceğiz olmadı mecbur gideceğiz