Gizmooooo biz de iki sene önce Kıbrıs’taydık tekrar ne zaman gideriz acaba diye düşünüyorum çok sevdim. Doğası, havası, denizi harika. Sessiz sakin ihtiyaç duyabileceğiniz her şeye ulaşabilirsiniz bazıları yokluk yeri gibi anlatıyor gözünüz korkmasın. Toplu taşıma yok denecek kadar az o yüzden aracınız varsa aracınızı da götürebilirsiniz yoksa orda muhakkak bir araba gerek. Trafik Türkiye’deki gibi değil tersten akıyor. Direksiyonlar sağ tarafta. Börtü böcek konusunda evet çok fazla böcek var. Bizim kaldığımız lojmanda yılan da gördüm fare de. Hatta fare eve bile girmişti. Ama lojmanınızı teslim aldığınızda güzelce bakımını yapar açıklıkları, delikleri kapatırsanız bir sorun yaşayacağınızı sanmıyorum. Camlarda da muhakkak sineklik olsun yoksa. Market olarak biz Lefkoşa’daydık toplu alışverişleri Erülkü’den yapardık her şeyi bir arada bulabileceğiniz büyük bir market. Türkiye’deki gibi bir AVM kültürü yok. Mağusa’da küçük bir AVM vardı bir de Güzelyurt tarafında açılıyordu en son biz dönerken. Ama Kıbrıs gibi bir yerde insanın AVM’ye ihtiyacı olmuyor bence. 🙂 Online alışveriş imkanı yok. Türkiye’de kullandığımız hatlar orda da çekiyor ama yurtdışı kullanımı olduğu için fiyatlar ekonomik değil. Ordw kendinize yeni hat almanızı tavsiye ederim. Elektrik kesintileri bir tık fazla oluyor. Yazın özellikle sabahları hava aşırı sıcak oluyor dışarda nefes almanın bile zor geldiği zamanlar olmuştu😅 ama akşamları çok keyifli oluyor. Hastane olarak devlet hastanesi var ama pek çok kişi memnun değil. Yakın Doğu Üni. Hastanesi gayet donanımlı. Girne’de de askeri hastane var. Gezilecek, görülecek çok fazla tarihi yeri, doğal güzelliği, harika plajları var. Hakkınızda hayırlısı olsun umarım güzel bir Kıbrıs deneyimi olur sizin için de. Sormak istediğiniz başka bir şey olursa yardımcı olmaya çalışırım. 🙏🏻