2018 yılında sigorta numarası aldım beni 1 aylık bir yerde çalışıyor gösterdiler dün ifade için aradılar numarayı aldığım yere gittim ben sigorta numaramı aldım dicem dedim hayır ceza hem sen hem biz alırız dediler. 1 ay deneme yapıldı beceremedim ayrıldım diceksin dedi . Korkuyorum ya en fazla ne kadar ceza gelir sadece 30 günlük