pink9 2 saatte bir çok sık haklısınız bizim doktorumuz gece 4 saati geçmemizi söyledi. 2.ay kontrolünde daha çok küçük kan şekeri düşebilir dedi. Kızım 11 haftalık uyanmazsa mutlaka uyku halinde emziriyorum. 0-1 ay 2 saati, 1-2 ay 3 saati 2-3 ay 4 saati geçmeyecek şekilde. İnanın çevremdeki herkes bana artık büyüdü uyandırma diyor ama doktoru dinlemek lazım. Bakalım 3.ay kontrolünde inşallah uyandırmamı istemez artık 😄