tuce164_ benim de hamileyken çıktı ama korkmayın çok yüksek değil doktorlar 4 üzeri çok istemiyorlar benim 15 lerdeydi doğurana kadar düzenli ilaç kullandım doğumdan sonra benim düzeldi ama bebeğime geçmişti onunda zamanla düştü düzeldi sadece hamileyken yüksek olursa bebekte işitme testine ekstra bera testi ve kan testleri istiyorlar