Selam,👋 5 günlük anneyim. Bebeğimi emzirirken çok zorlanıyorum çünkü göğüs uclarım içe dönük bu yüzden silikon uç kullanıyorum ama bebeğimin altını alıyorum seviyorum uyanıyor memeye koydugum an 2 dakika çekip uykuya dalıyor sonra emmiyor. Ben de çareyi sağım yapıp şırınga ile vermekte buldum şimdilik bu şekilde ilerliyorum. Ama çok zor yani direk emse cok iyi olacak. Doktora da gittik ilk kontrol sarılık yok dedi doktorum.Sarılıktan da uyumuyor yani. 3500 doğmuştu 3280 olmuş normal dedi doktorum bu kilo kaybına ilk hafta için.
Yenidoğan döneminde emzirme hakkında tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim. Kaç saatte kaç ml emiyordu? Uyuyunca nasıl uyandırıyordunuz bu kadar uyuması normal mi 🙄?