sifauzun2 Oğlum 7 buçuk aylık oto koltuğu alacam ama kullananlara sormak istedim sağlam ve yüksek olsunki dışarıy bakabilsin ADAC testini falanda geçmiş olması lazım tabi
Ikrazumra19 sifauzun2 bence 0-36 alin almiskken ilerde 2.cocuk icin filan lazim olur cunku yeni dogan aparrati ile kullanabiliyor
sifauzun2 Betmuncur araştırdın mı peki alacağın zaman banada yaz 😬 bende araştırdım ama kafam çok karıştı ve çok riskli ya sonuçta deneme şansın yok ki
Ikrazumra19 sifauzun2 evet ama diyat farki cok az siz bilirsiniz ama pusetten daha guvenli sonucta o kadar fiyat verop 100-200 tl fazla vermekten ne zarar gelirki
Betmuncur sifauzun2 kraft techno fix ve recaro monza nova 2.. Bu ikisi aklıma yattı şimdilik ama araştırmaya devam ediyorum
Aysktr sifauzun2 cybex öneririm. 0-18 sirona modelini kullanıyoruz biz ama diğer modellerine bakmanızı şiddetle tavsiye ederim 😊