Selam kızları Bursa’dan orduya cumartesi nasip olursa ben ve oğlum orduya gidicez. Hiperaktif agrasif bir çocuğum var arabadan nefret eder elimden gelse gitmem annem hasta olduğu için gitmek zorundayim. Nasıl bi önerileriniz var. İnsanlar rahatsız olacak aglamasindan çok panik oluyorum.. Ya uyumazsa ya durmazsa sürekli ağlarsa diye