Özellikle yaptığım bişey değildi ama Bi kaç kere kızım kendi yüzüne tırnağını geçirdiğinde ve O sırada elimdeki tek krem de bephantol olduğu için, sürmüştüm yüzüne. izi de yanması da geçmişti
Ama tabi cildi için olan ayrı ürünleri var bephantolün. O an bende yoktu izi geçsin diye azıcık sürdüm
Bendeki pişik kremiydi😂