naciyesenaserkan Bugun aniden apandist ameliyati oldum. Sutum yeni yeni cogaldi ama ameliyattan sonra kesilir diye cok korkuyorum bunu durumu yasayan var mi ameliyattan kac gun sonra emzirdiniz
3kedili2bebekli naciyesenaserkan zor olacagini biliyorum ama mutlaka 3 saatte bir sagim yapmalısınız o zaman kesilmiyor çok geçmiş olsun
melek0610 naciyesenaserkan ben safra ameliyatı oldum 24 saat sonra emzirdim. Aldığınız anesteziye bağlı direkt emzirin diyen de var 12 saat sonra diyen de ama en uzun 24 saat yeter. Sağım yaparsanız süt çekilmez. Ben ilk sağımı 4 saat kadar sonra yapabildim sonra sık sık sağdım sorun olmadı. Tamamen boşaltmaya çalışmayın ama sağın bebek emiyor gibi süt üretmeye devam eder vücut. Pompanız yoksa elle sağım videoları var
naciyesenaserkan 48 saat dediler bana da ameloyat olali iki gun oldu yeni ciktim hastaneden 48 saat daha emzorme dediler hastane de ve evde sagum yapiyorum insallah cekilmez