CuteBadesMama Sadece en son fotoğraftaki elbisenin volan kısmının bir parmak yukarısında bir delik var. Onu görsellere ekledim. O delik muhtemelen halledilebilir, elbise taş gibi olduğundan koymak istedim. O elbiseye alıcı fiyatını belirlesin. Diğerleri hiç giyilmemiş gibi, ayrıca onlar içinde pazarlık payı açıktır 🌸
KendiEvimdeDeplasmandayim CuteBadesMama üste çıksın 🔝 hepsi çok hoş. Bade ayrı hoşluk karmıştır eminim ♥️
CuteBadesMama CuteBadesMama yeşil renk LCW Baby markalı alt üst takım hiç giyilmedi, 6. Görsel. 4lü zıbınlarda H&M 12-18 ay uyumludur, 8. Görsel.
CuteBadesMama KendiEvimdeDeplasmandayim canım canım 😍 alıcılarına Bade’nin şansıda bulaşır dilerim ☺️💖
KendiEvimdeDeplasmandayim CuteBadesMama kıyafeti giyen kişinin enerjisi kıyafette kalır derler neden olmasın ☺️🤍
210624 CuteBadesMama üstte kalsin hepsi çok temiz , benim oğlum var 🙂 Kıyafetlere bayıldım ama alamiyorum 😊
CuteBadesMama oylesinebiri__ erkekler içinde var çok tatlı parçalar 🌸 oğlum olsaydı prensler gibi giydirirdim 😅
oylesinebiri__ CuteBadesMama çoğunun stoğu olmuyor bedeni olmuyor CuteBadesMama oğlum olsaydı prensler gibi giydirirdim Rabbim nasip eder inşallah 🩷
210624 CuteBadesMama var ama bir süre sonra aynısınımi aldım diye düşünüyorsunuz. Bazı ürünler var onlar da bayağı pahali büyüme aşamasında olan bir bebege göre