Merhaba
21 Ocakta bebeğimin kalbi atmadığı ve gelişimi olmadığı için 8 haftalıkken kürtaj oldum. Daha sonra doktor antibiyotik yazdı 1 hafta sonra gittim daha içerisi temizlenmemiş pıhtı var dedi bir hap verdi 3 gün vajinal olarak kullandım 1 hafta sonra yine gittim tabi gitmeden 2 gün önce falan kanamam durmuştu baktı yine var dedi tekrar işlem yaptı enfeksiyon olur dedi doktor. Daha sonra 10 gün sonra gittiğimde temizlenmiş dedi ama kanamam devam ediyordu burada bir şey kalmamış dedi ben uygulamadan adetimi takip ediyorum o gittiğim hafta hasta olmam gerekiyordu belki olmuşsundur bir kaç güne geçer dedi üzerinden 1 hafta geçti ve hala afedersiniz kahverengi akıntım bitmiyor bu kadar uzun sürüyor mu gerçekten çok bunaldım artık başka bir doktora mı gitsem sizce