Tecrübeli Anneler yardımınıza ihtiyacım var. Bebeğim 9 aylık. 4-8 ay arası Meme Mama baba dede nene anne gibi babıldamaları çok sık yapıyordu. Bir süredir ara verdi.. Arada anne, baba, aa ee , ah gibi sesler cikariyor sadece. Ekran yok, bol kitap okuyorum, göz seviyesinde mimik yaparak heceliyorum ama eskisi gibi yapmiyor. Ama tonunu takli ediyor, ses tınısını yapıyor. Öksürdüğümde, o da öksürmüş gibi yapıyor. Sosyal, göz teması iyi, oyun oynarken al,ver cogunlukla yapar, alkış yapar. Tam emeklemiyor ama sürünür, koltuk kenarında tutunarak duruyor, bugun bir kaç adım sıraladı hatta.. Ama babıldama neden durdu ve ya azaldı? Doktor kontrolüne 1 hafta var ve içim içimi yiyor, Bazı forumlarda olumsuz seyler okudum çoooook canım sıkıldı..