Merhabalar,
Ben 18 günlük bir anneyim. Bebeğim son 1 hafta 10 gündür gündüzleri uyumamaya başladı. Emzirirken memede çok kısa süreli dalıyor, sonra gazını çıkarmak için omzuma aldığımda hemen açılıyor bir daha da dalamıyor. Kucağımda uyutmaya çalışıyorum, kısa süreli dalıp hemen açılıyor. Yatağa koymak zaten uyku devamı için imkansız. Gaz problemi de var çok zorlanıyor, sürekli ıkınıyor ve kızarıyor. Karın masajı, damla, probiyotik hepsini deniyorum ama hala aynı. Geceleri de uykuya dalmakta çok zorlanıyor zaten beslenme saati geldiği için en fazla 1 saat uyuyor. Lohusalıkla beraber çok zorlanıyorum artık ne yapacağımı bilmiyorum. Aynı durumu yaşayan varsa paylaşırsanız çook sevinirim.