@“keremxx”# fazla oturunca bebek arabasinda ve ya yatakta fazla yatinca ellerini kollarini ayni anda hareket ettirirdi. Bilekten cevirirdi el ayagini yani. Dr bisey yok demisti zaten, buyudukce fark ettim kucaga gelmek icin yapiyormus 😂 benim yegenim otizmli, esim tarafta da otizmli cocuklar var. O yuzden biraz takintiliydi bu duruma galiba, surekli instada karsima ciktikta izlerdim, ben izledikce daha fazla video cikardi, kisacasi kafayi bozmustum bir ara bu olayla 😞