Başına böyle gelen var mı papp-a değerim 0.21mom çıktı doktor bu değerin düşük ama tek başına bişey ifade etmez dedi ayrıntılı ultroson yaptırdım onda sorun çıkmadı sadece gebelik zehirlenmesi ileride belki olabilir dedi (preaklamsi) aspirin yazdı kullan dedi ama tansiyonum yükselmiyorki tam tersine düşüyor 1 hafta ölç getir dedi gittim buğün iyi tansiyon dedi fakat bu pappa değerin düşük tek başına bişey ifade etmez ama olabilirde dedi istersen fetal DNA yaptırabilirsin dedi böyle olan var mı aranızda merak ediyorum kafam karışık