Merhabalar arkadaşlar aşı fiyatları hakkında bilginiz var mı
altaymom8 ben muayene 2 bin aşı 6 bin vermiştim 2 ay once
altaymom8 geçen ay 2750 rotaya verdim menenjit henüz almadım
altaymom8 geçen ay menenjit yaptırdık 2500 civarıydı
En son doktor muayenesi de için de Menenjite 9.100 verdik 1 ay olmadı daha
Bexsero 3300 nimenrix 2700 2 gün önce olduk
Bexsero ve rotarix bugün aldım toplamda 6.200 ödedim
30 martta iki aşıya 5900 vermiştik. Nisanda zam gelecek demişlerdi