Canım benim hiç üzülme ve kendini yetersiz hissetme çünkü tam o meşhur güvenli bağlanma ve ayrılık kaygısı dönemindesiniz Bebek şu an senin ondan ayrı bir yere gidebileceğini keşfetti ve her gidişini bir daha dönmeyecekmişsin gibi algılıyor o yüzden ayağının dibinde dünyalar yıkılıyor gibi ağlaması çok normal İnan hepimiz bu yollardan geçtik bazen tuvalete bile gidemediğimiz o günler aslında geçici bir süreç Sen odadan çıkarken ona mutlaka döneceğini söyleyerek kısa denemeler yap ve yanında olduğu anlarda güvenini tazele Bu bir yarış ya da senin başarısızlığın değil sadece büyüme sancısı Biraz sabır biraz bol kucakla bu günler de geçecek sen çok iyi bir annesin sakın unutma