Doktor bana öğlen vakti vermemi ve ne çok aç ne çok tok olsun dedi eğer alerjisi yoksa artık 3 gün kuralı uygulamana gerek yok dedi ama sizin bebeğinizde alerji varmış ondan üç gün kuralını doktorunuza danışın bence ilk ay sadece tadım olarak tek Ogün şeklinde geri zamanlar emzirme dedi daha sonra da iki Ogün şeklinde mesela öğlen akşam şeklinde ilerle dedi ilk tek tek sonra ikili üçlü birleştirme şeklinde git dedi birde ilk yoğurt sonra sebzeler sonrada meyve şeklinde ilerle çünkü meyve tatlı olduğu için onu yeyinxe diğerlerini çok seçer dedi ilk aklıma gelenler bunlar ben Instagram’da ve kitaplar aldım ordan da tarif deneyerek ilerliyorum kabız çok oluyorlar ona da bebekler için olan zeytinyağından tadım yapacağın şeylerin içine 1 çay kaşığı ekleyebilirsin canım son olarakta tadimdan 10 15 dk sonra 1 çay kaşığı kadar su ver bebise