12betul yok yanlis anladiniz bizde ozel takipli degildik, cok kusuyo diye sizin gibi bende denedim acaba yogurttan mi diye ek gidanin basiydi vermeyince kusma gitti, tekrar verince yine oldu, doktora anlattigimda verme suan o zaman 1 yas sonrasi ver dedi ben tamamen kendim 13-14 aylikken basladim baktim bi daha olmadi.
Ama bu aylarda pisik yapiyorsa bence yine bi doktor gorsun tabi en iyisini siz bilirsiniz yinede🙏🏻