Tangrampuzzle sarımsak kürünü atomu kendi istiyor. Ve geçen hafta ateşlendi sarımsak kürü ile bir günde atlattı e
Benim oğlumda bağışıklık düşüklüğü var İmmünoloji takipliyiz. Bu kış çok dikkat ettim hasta olmaması adına. Kendi doktorumuz bi ilaç verdi yaza kadar kullanın, hasta olmasını önler dedi . Ya ben sağlam çocuğa niye ilaç kullanayım akıl mantık işi mi? Evet bağışıklığı düşük ama sık hastalanma gibi bir durumu yok . 3 aylık ve 1 aylıkken hastalandı o kadar . Şu an 14 aylık . Neyse ben de o ilacı kullanmadım tabiki . Zaten kapalı alanlara asla girmiyoruz . Misafir kabul etmiyoruz bir yere de gitmiyoruz . Ferah havadar restoran cafe ve açık hava dışında. Sürekli olarak sarımsak Kürü verdim . Eşim de grip olmuştu bayağı ağır atlattı . Odaları ayırmama rağmen oğluma da bulaştı ama inanır mısınz 2 günde geçti . Ve sadece kırgınlık vardı . Sık burun açtım sarımsak kürü verdim ravla ürünlerini içirdim şükür geçti