13 ay 15 günlük bir haftadır yeni bir karakter var sanki yapışık geziyoruz. Uyku konusunda bizim de sorunumuz var hala 2 uyku ama ikinci uykuyu aksam 5-6 gibi yemek saatinde yapmak istiyor. Uyandığında emip tekrar uyumak istiyor akşam yemeklerini kaçırıyoruz bir türlü oturtamadik. Tecrübeliler ne onerir? Geçsek mi artık tek uykuya ,nasıl?