bpbpbp Kızlar bebeğim 5 ay 2 günlük ve hergün ağlıyor hiç durmadan.Doktora götürdük İnfaltil kolik tanısı koydu.Bu durumda olan ya da yaşayan var mı? Kafayı yemek üzereyim aynı durumu yaşayan biriyle konuşmaya ihtiyacım var lütfen 🙏