queenofrose Selam hanımlar. Şükür kızımı kucağıma aldım. 40imiz çıktı. Ama hamilelik belirtileri hala vücudumda. Koltuk altım kararmıştı, yüzümde lekeler, göbek çizgisi hala duruyor, göbeğin killanmisti hala duruyor. Ya ben ne zaman eski ben olacam ya??
CuteBadesMama queenofrose benim yalnızca göbek çizgisi vardı, yanlış hatırlamıyorsam kızım 5-6 aylıkken tamamen geçmişti.
3kedili2bebekli queenofrose 4-5 ayı bulacak bunlar kendinize ve vücudunuza zaman taniyin bebeklerim 5 aylıkken kimse benim olduklarına inanmıyordu bile öyle bir toparlamistim ☺️
12betul queenofrose 5,6 ayı buluyor . Şuan çok taze herşey . Vücudun bir çok hormonla baş ediyor böyle düşün . Aynı anda süt üretiyor Aynı anda organlar yerine yerleşiyor Aynı anda rahim kendini toparlamaya çalışıyor Aynı anda da diğer bütün herşeyle ilgileniyor . Bunların zamana ihtiyacı var . İnsta momlar gibi filtre değil gerçek bu ve hepimiz bu dönemi böyle geçirdik 🌸
goldengate queenofrose cok erken dertlenmissiniz. Yeni bebeginizin lohusaliginizin keyfini cikarin. Zamanla o lekelenmeler hersey gidecek.
queenofrose CuteBadesMama ikinci çocuğum bu. Tamamen unutmuşum ney nasıldı. Kararmalar, göbek çizgisi ay çok gözüme batiyor
queenofrose 12betul tamam anne olmak çok güzel, buda ilk çocuğum değil . Ama her hamilelik farklı cidden. Diğerinde hiç kıllanma, kararma olmamıştı. O kadar gözüme batıyor ki. Vücuduma bakmak istemiyorum
12betul queenofrose Allah bağışlasın maşallah 😊 Ama çok normal yine de . Tabi ki hepsi birbrinden farklı . Mesela ben de hiç kararma kıllanma olmamıştı . 3 . Kızımda göbek çizgim oluştu vs ilkinde çatlağım yoktu ikinci de oldu gibi gibi hepsi birbirinden farklı oluyor . İki evladınızın cinsiyeti farklı mı genellikle farklı olanlarda daha çok oluyor
CuteBadesMama queenofrose ilk çocuğunuzdan sonra kalmamıştır geçmiştir, bundada kalmayacaktır merak etmeyin 🌸
evolution queenofrose tamamen ne zaman geçer bilmiyorum ama 6. Aydan bildiriyorum burnumun üzerinde bi iki leke olmuştu geçti. Göbek çizgimin rengi açıldı. Göbek kıllarımsa tamamen döküldü.
queenofrose 12betul ya yok ikiside kız. Ama iki hamileliğim o kadar farklıydı ki. Nasıl cinsiyetleri aynı bende anlamadım 😄
maviportakal_ queenofrose valla ne zaman geçti hatırlamıyorum göbeğimde kıllanma vardı benim de koltuk altımda kararma falan 5 aylığız o kadar unutmuşum ki bunları geçen fotolara bakarken göbeğime bakmak aklıma geldi dökülmüşler bile 😅
heymom__ queenofrose bir daha asla eski siz olamayacaksınız çünkü şu anda çok daha güçlüsünüz 🌟 daha lohusasınız bedeniniz bir savaş içinde, aynaya bakın bolca bakın o beden size mucize verdi 🧚🏼♀️ ben çatlak izlerimi çok seviyorum mesela iki çocuğumun izleri onlar.. biri 4 yaş biri 5.5 aylık çook yorgunum yeri geliyor eski fotoğraflarıma bakıp iç çekiyorum ama bu beden hayattaki en değerlilerimi verdi 🥳 canları sağ olsun onlar biraz daha toparlayınca bende kendime istediğim gibi zaman ayıracağım şu anda kucağıma sığmalarının tadını çıkarıyorum. Negatif enerji yüklenip hayatı daha da zorlaştırmıyorum çünkü yeterince zor 😬😅
suheyla92 queenofrose 5 6 aya geciyor. Rahim 9 ayda kocaman hale geliyor yeniden iyileşmesi için bir 9 aya daha ihtiyaci var, öyle düşünün kendinizi sıkmayın.