Kızlarrr şu an 34 günlük Lohusayım bi takviyeye başlamak istiyorum devamlı kullanmak istiyorum sizce hangisini kullansam? Kullananlar memnun musunuz? Saç dökülmesinden çok korkuyorum önlem olarak da kullanmak istiyorum açıkçası. İkisini birlikte kullanmak mantıksız mı sizce?