betsahb Mervetuama-67 ben doktor tavsiyesiyle aldım 5 damla yerime 3 damla koydum ilk koyduğunda çocuğum inanılmaz kivrandi meğer alerjisi varmış ve bu damla alerjili bebekleri daha kötü yapıyormuş forbiome damla önerdi doktor
asena3265 Mervetuama-67 biz kullandık ama bize hiç yaramadı aksine çocuğum kıvranmaktan ağlamaktan beter oldu.Bırakınca düseldi bebeğim.Araştırınca iyi bir ilaç olmadığına karar verdik ve çöpe attım
gulecce Biz de kullandık 2.5 ay oldu bıraktık faydasını gördük bunu kullanırken gaz damlası kullanmaya gerek kalmadı şimdi hiç bi şey kullanmıyoruz gaz masajı yapıyorum kendi kendine çıkarıyor şükür
Mervetuama-67 gulecce ben bı ay kullandım baya faydası oldu şuan bebeğim iki aylık ezcanelerde çok pahalı internet ten sipariş verdim