Sultan67 Kızlar çok kötüyüm cidden 2 gündür uyumadım 7 aylık bebeğim var grip oldu bogazlarında balgam var ilaç falan kullanıyorum dişleride çıkmaya başladı beyni ateş gibi zerre uyutmuyor annemle beraber bakıyoruz kadında çok kötü oldu bebeğiminde gözleri şişti uykusuzluktan sallamayınca uyanıyor hemen ayak dayanmıyor anason çayı rahatlatmakta iyi diyorlar doğru mu cidden ?
AselinAnnesiiiii Sultan67 biz de aynı durumdayız antibiyotik kullanıyoruz ama mecbur ayağımda saklıyorum uyusun diye yapacak birşey Yok ☹️ Biraz sabretmemiz lazım
G_ADAN Sultan67 kızım 3.5 aylık. Bazen çok uykusu geliyor azıp kuduruyo gözleri kan çanağı oluyo uyumak istiyor ama uyuyamıyor böyle son raddeye geldiğimde rezene anason veya sadece anasonu veriyorum. Sonra kızım rahaylıyo güzel uyuyo
Sultan67 AselinAnnesiiiii iki ameliyatım üst üste canım oval kist ameliyatı oldum üstüne bide sezeryan doğum fazla oturamıyorum agrıyor hemen annem var yanımda yardım etmeye çalışıyor oda ameliyatlı bel fıtıgından son çarem olmasa aklıma bile gelmez
Sultan67 G_ADAN ya gerçekten mi çok kötü oldum ayakta sallamaktan halim kalmadı yemek yapıcak derman bulamaz oldum kendimde 7 buçuk aylığız biz versem sorun olmaz yani nerde bulabilirim 🙄