ninodurbenimadim beyzaltntpe Alerji mamalarının içine koyulabiliyor diye biliyorum. Tat ve kokuları nahoş diye.
moryazma beyzaltntpe Alerjik bebek için mamalarda koku olduğu için koyuyorlar vanilya şurubu falan duymuştum
oylesinebiri__ beyzaltntpe alerji maması kullandık doktor kesinlike vanilya şurupu koyanlar oluyor öyle bişey yapma demişti
3kedili2bebekli beyzaltntpe bebeğiniz kesinlikle içmiyor ise doktorunuzla görüşüp belirlediği kadar koyabilirsiniz
Retzja Hayır, tatlandırma yöntemlerinde halk arasında bal, vanilya gibi tatlandırıcılar önerilse de yanlış. Hiç gerek yok.
asya358_ beyzaltntpe neoacate mama kullanmaya başladığımız da doktorumuz icmezse vanilya surubuyla deneyebilirsin demişti canim
beyzaltntpe asya358_ kimisi kullanılabilir kimisi kullanılmaz diyor kafam karıştı dr 1 çay kaşığı katabilirsin dedi
pimpiriklianne43 beyzaltntpe bi ara oğlum hiç mama icmiyordu doktora sorduk pekmez filan katsakmiki diye kesinlikle hayır dedi bebek günde 7 kere pekmez yemiş olur çok sakıncalı demişti mamayi değiştirmeyi deneyin bence
_YanakReisinAnnesii beyzaltntpe alerji mamasına bu şekilde alıştırmıştım ben çünkü asla kabul etmiyordu.
_YanakReisinAnnesii zhrdr Biz o dönem Şırnak’ta olduğumuz için en hızlı ulaşabileceğimiz cafelerdi. Cafenin birinden aldık vanilya şurubunu. Birkaç gün şurup ile içti sonra alıştı sadece şurupsuz sade bir şekilde mamayı içti çünkü mecburdu anne sütü almadığı için.