ecebyrm Kızlar teste fazla güvenmeyin benim evde vardı acaba çıkacakmı diye denemek için yaptım ilk defa aldığım bir testti evde bekletiyorum 3 aylık hamile olmama rağmen kıp kırmızı tek çizgi çıktı testlere güvenmeyin
Aysima58 ecebyrm yaa inşallah valla 2 aydır adetim düzenli tam günümde oluyordum bu ay gebelik düşünüyordum ve belirtilerim o yöndeydi ama testte çıkmadı bişey adetimde 5 gün gecikti
basak2014 Aysima58 benim de yedi gün gecikmem oldu teste negatif çıkıyor henüz kan vermedim ama adet gecikmesidir diye düşünüyorum
Aysima58 rachelgreen_ gecikmenin 3.gunu yaptım negatif çıktı cuma gününe kadar regl olmazsam kan vericem inşallah gebelik yoksa en azından regl olmanın çaresine bakarım kanla netlestirip
Doga_sever Psikolojik olarak gecikme yasamis da olabilirsiniz. Testsler buyuk oranda dogruyu yansitiyor.