Oğlum 14 aylık. 7. Ayında emeklemeye 8. Ayda sıralamaya başladı yaşına bastığında da yürümeye. Babasına baba diyor işe giderken kapıdan bay bay yapıyor. Dedesine dede diyor. İsmine bakıyor çağırdığımızda geliyor al diyince alıyor ver diyince veriyor teyze diyor anne demiyor onun dışında alo yaparak taklit ediyor ceee oyunu oynuyor su ister misin dediğimde mızırdanarak istediğini anlıyorum ama suyu işaret edip göstermez veya başka bir şeyi. Sadece masada kraker vardı görmüş yanına gidip mızırdanıyor ordan anlıyorum. Bide müzik açtığımızda oynar. Ama bu aralar müzik açtığımızda şımardığından mı bilmiyorum parmak uçlarına basıyor öyle oynuyor herkese bakıp alkış yaparak. Ama bu aralar ara ara o şekilde yürümeye başladı. Sebebi nedir oyun huy yaptığından keşfettiğinden mi. Ve burda çoğu kişi işaret parmağıyla göstermesi gerek vs vs demiş biraz tedirgin oldum. Nasıl öğretebilirim veya alıştırabilirim?