zeyblyl Merhaba eryamanda oturuyoruz eylül ayında tam 4 yaş olacak oğlum eylülde kreşe başlatmayı düşünüyoruz tavsiye edebileceğiniz kreşler var mı?
Minikkalbinannesi zeyblyl bende Eryaman da oturuyorum Eylül de kreşe vericem bende devlet kreşine göndercem araştırıyorum bende burda bekleyim fikir olsun bana da😊
zeyblyl GezginPaNDa merhaba henüz bir ücret belirlemedik ilk aşamada yarım gün göndermeyi düşünüyorum akademik eğitimden çok tamamen güvenli ve maksimum 7-8 kişilik sınıf olması önemli bizim için
GezginPaNDa zeyblyl belediyenin kresi var ama 20 kişilik. Abc koleji var Bilnet var ama bunlar tüm gün ve kalabalık
uykuseveruykusuzanne Pursaklar için önerisi olan varsa ben de öğrenmek isterim. Seneye eylülde kızım 34 aylık olacak. İş aramaya başlayacağım için tam gün kreşe başlatacağım