Bebeğim 4 ayına 1 hafta kala sünnet yaptırdım hiçbir eziyeti olmadı şükür ilk gün bile ilk çişinde hiç ağlamadı farketmedik yaptığını doktorun verdıgi kremi sürüp bardak kapattım bugün 6. Gün sizce hala bardak koymaya devam etmeli miyim normal tutsam bezi ağrır acır mı herhangi bir şişlik kanama vs de yok gayet iyi görünüyor ama emin olamadım bardak olunca rahat alamıyorum kucağıma sizler kaç günde iyileştiniz