Tugba58 benim kızım da 10 aylik sabah emzirmişsem kahvaltı geç oluyo ama 3 ogun yapiyo bazen duruma göre ara öğün de veriyorum bebekler protein aldıkları gibi karbonhidrat da almaları gerekiyo enerjiyi proteinden karşılamasınlar diye öğünlere karbonhidrat da ekleme yap dengeli tabak şeklinde kilo alimina destek olur doğum kilosu da önemli çocuğu kilolu doğanlarla aynı kiloda olmasını bekleme sağlıklıysa önemli değil boşver