Feyekum doktorunuz çocuğunuz için bu ilacın kullanılması gerektiğini söylüyorsa kullanmalısınız. Evet anne baba olarak aldığı her ilaç içimizi acıtıyor ancak çocuğunuz hayat boyu dehb ile yaşayacak. Bunu yönetmeyi ne kadar erken öğrenirseniz o kadar kolay bir hayatı olacaktır.
Eğer doktorunuzun gereksiz ilaç verdiğini düşünüyorsanız başka doktora gidin. Ancak yazdıklarınıza bakılırsa kullanması gerekiyor gibi görünüyor.