ik_54 Bebeğim 4 aylık makattan ateşini ölçtüm şimdi 37.7 çıktı koltuk altından 36.4 ama ateşi var vücudu çok sıcak çok da halsiz ne önerirsiniz hastaneye gidene kadar
moryazma ik_54 Ateşi normal . Makattaki zaten yüksek denemez normale göre bir birim fazla olarak değerlendirmelisiniz. Üzerini falan hafifletin biraz ama söylediğiniz derecelerde ateş yok
seros3535 ik_54 Ateşi normal İnce giydirin bol emzirin veya mama verin bulunduğu ortamı havalandırın yükselirse koltuk altını ayak el bileklerine kasıklarına kompres yapın
Aklimideliricem Ateşi çıkmamış aslında yinede vücudu sıcaksa bi tık ince giydirin. İlaç felan da vermeyin zaten hastaneye gidecekmişsiniz
Aklimideliricem ik_54 yok yok korkma yüksek değil ateşi ağlıyorsa da vücut ısısı yükselir önce sen sakin ol🌸