atarepla haftada 1 gün oyun grubuna götürüyorum, hem atölyeler oluyor hem de serbest oyun alanında oynuyor. 3-4 saat orada zaman geçiriyoruz . Bir ara sırf çocuk görsün diye evime sık sık misafir çağırdım, gelen kişiler kendi evlerine davet etmeyince ben de tekrardan çağırmadım açıkçası. Bir de önemli bir sınava hazırlanıyorum, boş zamanlarımda ve geceleri hep ders çalışıyorum, misafir ağırlayacak vaktim pek yok. Bir de haftada 1 gün çocuklu arkadaşlarımızla dışarıda görüşüyoruz. Mesela cumartesi 2 ayrı arkadaşımızla görüşücez. Hava çok soğuk diye parka çıkarmıyorum , dediğiniz gibi parklarda kimse olmuyor. Yanımızda da aileler olmadığı için elimizden bu kadar geliyor, aileler olsa onlarla da görüşülür kuzen, dede, amca vs , daha iyi olur tabi ama. Dediğim gibi imkanlar bunlar bizdeki . Sosyalleşsin diye çaba gösteriyorum kısacadı