momiss Kızlar kullanıp memnun olduğunuz mikrodalga fırın önerir misiniz ..hiçbir bilgim yok bu konuda
LadyGaddar momiss Yıllardır samsung kullanıyorum çok iyi yeni çıkan modellerine bakmanızı tavsiye ederim
alpmila momiss vestel kullanıyorum 7 yıldır memnunum kardeşimde de samsung var o da cok memnunum 4 yıldır kullanıyor
ceydact 4 yıldır bosch kullanıyorum ısıtma pişirme buz çözme dinlenmesine fırsat kalmıyor çoğu zaman çok büyük kolaylık