3kedili2bebekli hilalll2 ben memnun kalmıştım kızım da sevmişti baya kıvamı falan yogun kokusu var ama tüm alerji mamalarinin kokusu var kabızlık vs de yapmadı bizde
elifbd hilalll2 benim kızım 4.5 aylıktı asla sevmedi çocuk 1 hafta boyunca aç yaşadı asla yemedi bende bıraktım bize alerji bölümü bu mamaya rapor çıkardı aynı gün sisteme düştü eczane deposunda da vardı getirdiler1 aylık yazmışlardı
rachelgreen_ hilalll2 biz kullandık memnunduk gaz kabızlık vs gibi sıkıntılar yaşamadık kilo alımı da iyiydi bebeğimin
hilalll2 3kedili2bebekli ben deneme amaçlı eczaneden alacağım doktor kontrolüne bi hafta bi hafta daha inek sütü mama vermek istemiyorum raporlu alına biliyor mu
elifbd hilalll2 normal mamasından devam ettim golden goat kullanıyorum doktor testlerde sorun çıkmadı ama gizli alerji olabilir diye kullanmamı istemişti çocuğun daha fazla aç kalmasına dayanamadım bıraktım. Vücunda döküntüler vardı uzun zamandır
elifbd hilalll2 koldan alerji testi yaptılar bişeye alerji çıkmadı kan testi aldılar bazen koldan çıkmıyormuş kanda da süte ve başka şeylere çıkmadı doktorda bazen gizli alerji olabiliyor diye diyet mama verelim dedi rapor çıkardı
rachelgreen_ hilalll2 sadece hafif cilt kuruluğu ve kulak arkası küçük bi egzama vardı direkt alerji mamasına başlattı bizi Dr muhtemelen alerjisi yoktu ya da öok hafifti ama o zamanki doktorumuz böyleydi biz de aldık kullandık ama bir zararı olmadı sonuç olarak
sizdenbiriii1 3kedili2bebekli bizim biraz yavasladı kilosu daja yeni öğrendil 4 gündür veriyorum mamayo umarım kilosu toparlar
3kedili2bebekli sizdenbiriii1 alerjik bebeklerde kilo alımı bir tık az olabilir doktorunuz eğer problem görürse söyler inşallah toparlar