mstfayigit 4.aya girmemizle uzun uyuyan bebeğimin sürekli uyanması kısa süreli uykuları uyumama istediği uykua direnme hepsi geldi hayatımıza
gizemyaren0 mstfayigit aynı şeyi yaşıyorum bebeğim 4 ay 18 günlük 2 aydır da mama biberon reddi yasiyiruz çok aşırı yoruldum çok zor geçiyor bu ayı atlatan var mı düzeliyor mu biberon mama reddi bı umut olacak var mı
mstfayigit gizemyaren0 allah yardımcınız olsun sizn ki dha zor benimkide sürekli emmek istiyor sonra kusuyor
turkkahvesiggg ay neydi o öyle 4. ay inanılmaz geçmişti normalde 4-5 saat kesintisiz uyurdu hatta bazen 6 saat. 4. aya bi girdik 1 saat uyusak şükreder olmuştuk şimdi 5,5 aylık şükür biraz düzeldi en azından 3 saat uyuyor dkkdkc gündüz uykularıda bi nebze düzeldi zor ama geeçiyor sanırım kabullenmek lazım dkkdkdkd ben kabullendim artık uyku yok bize dedim sonra düzeldi bebeğim
znidasahin Benim de normalde gece boyu uyuyan ve sadece birkaç kez emmek için uyanan kızım 4. Ayla birlikte sık sık uyanır olmuştu. Özellikle gündüz uykularında kucağımda uyuyor ve yatağa yatırdığım anda çığlık kıyamet uyanıyordu. Gündüz uykularına çözüm bulamadık kucakta uyuyor ama gece için uyku saatinden önce ılık bir suda yıkayıp emzirip yatırıyorum. Ne zaman yıkansa çok rahatlayıp derin uyuyor o gece. Belki sizde de işe yarar☺️
begumaras Valla bu 4.ayda bende 40 yaşıma falan girdim.Meme reddi,uyku düzensizliği,çığlıkla ağlama,hep kucak isteği,oturma isteği derken maffolduk aşırı yoruldum inşallah artık geçer