gulbahar34 bebeğim ufakken sadece yanlarında rahat olabileceğim kişilerin davetini kabul ettim. Diğer davet edipte gidemediklerimi kendi evime çağırdım. Beslenmesi, uykusu, alt değişikliği derken rahatsız hissedeceğim yerlere gitmemeyi tercih etmiştim. Davetlerini geri çevirirkende “şu sıra çok gazı var, kusura bakmayın uykusu düzensizleşti çabuk huysuzlaşıyor” diyerek çevirdim. Bana gelindiğindede zaten kendi düzenimi korumak zor olmuyordu. Hem karşıyı kırmadan hem gidip kendinizi bunaltmadan buna benzer bir şey yapabilirsiniz.