Eti çıkardım tm yapacakken hastanelik olduk iftarı hastanede açtık ikinci günden eşim kıymalı yaptırdı yemedik . Şimdi iki hafta önce kesildi poşetledik buzluğa atmıştım iki gündür buzdolabın da duruyor sizce ne yapayım yenir mi yenmez mi yenir diyorlar ama ben iki canavarın hayatıyla oynayamam bilemedim