Selamlar, bebeğim birkaç gündür çılgınlar gibi hareketlendi. 1-2 haftadır yattığı yerden doğrulmayı öğrendi sürekli ayağa kalkıyor normalde desteksiz uyuyan bir bebekti sedir yatağın yanında bariyer kullanıyordum hiç sorun olmuyordu, şimdi sürekkkkkli ayağa kalkıyor 2 haftadır uyuduğu yok ha düştü düşecek diye stresten kıpırdayamıyorum odanın önünden. Yatağın kenarında kamera var onu almaya kalkıyor falan derken sıyırmama ramak kaldı. Ne yapayım bir fikir verin. Sedirin altında yavru yatak yeri var oraya alsam sürekli aşağı inecek yataktan, baby cage mi alayım? Sürekli bir şeyler almaktan kredi kartım şişti cidden mal gibi kaldım artık ya..