Yarın 2. ay aşılarımızı olacağız, doktorumuz rota aşısını da 2. ay aşıları ile birlikte olabileceğimizi söyledi. 2-4 ya da 3-5 şeklinde yaptırabilirsiniz dedi ama 3.-5. aylarda Menenjit var bir önceki doktorumuz menenjitle beraber başka aşı yaptırmak istemediğini menenjitin zaten ağır bir aşı olduğunu söylemişti. Siz nasıl yaptınız? 2 ay aşıları ile aynı gün yaptıran var mı?