İlk açtığımda dış yüzeyi biraz farklı hissettirdi ama kullanımda fikrim değişti. 17 kilo, 3 yaşındaki kızımda kalıp güzel oturdu ve hareketini kısıtlamadı. Bantları sağlam, açılma kopma olmadı. Emiciliği de başarılıydı, dolu olsa bile sızdırmadı. İç yüzeyi de sert değil, yumuşak geldi.
