merhaba kizim 22 aylik cok uzun zamandir sabahlari uyaninca baba diye agliyor o uyandiginda babasi ise gitmiş oluyor her sabah 10-15 dk onu sakinlestirmeye calisiyorum ama ayni durum benim icin gecerli degil mesela diyelim ki o uyandi ben o sirada ortalikta yokum babasini goruyo ya ilk asla ona aglamiyir anne falan demiyor beni sormuyor gorene kadar aklina bile gelmiyor ya bu bana cok anormal geldi ki ben bakip buyutuyorum bu yasa kadar sadece hafta bir iki gun babannesine gider o kadar