Niye düşmesi gereksin. Düşmesi gerekiyor değil, düşebilir normal. Ama sizinki düşmemiş ne güzel. 6 günlük bebek için 3 saat fazla, her istediğinde ve istemediği sürece 2 saatte bir beslenir. 2 bebek doğurdum ikiside doğum kilosunun altına düşmedi hatta taburcu olurken kilo bile aldılar. Ama her istediklerinde emzirdim, gece de 2 saatte bir.
- Ay kontrolünde istenen kiloya ulaştıysa o zaman 2 saatte bir uyandırma zorunluluğu ortadan kalkar.