burcokovski benim kızımı butik kreş diye geçen bir yere göndermiştim, sadece iki sınıf vardı kadrosu çok iyiydi, etkinlikleri falan güzel çeşitlendiriyorlardı üç sene devam etti bir gün olsun sıkılmadı. Jimnastik, drama, ingilizce gibi dersler de vardı.
Öğrencilerin okulda olduğu saatlerde velileri okula almazlar genelde hemen hepsinde böyledir, olması gereken de biraz bu. İnanın siz de istemezsiniz çocuğunuz okuldayken birilerinin girip çıkmasını. Akşam çocuklar kurumdan ayrıldıktan sonra gezdirilir ama.
Sizin seçeneklerinizde ilki daha mantıklı geldi bana, dini eğitim konusu çok ağır bence gerek yok o yaş grubuna bir de bu eğitimi verecek olan kişilerin donanımı da önemli, çocuklar daha somut işlemler evresinde dini konular çok soyut kalabiliyor ve korkuya neden olabilir.