birannne_ Ya kafayı yiycem sinirden günlerdir randevu almaya uğraşıyorum alamıyorum 182’de tc numaramı yanlış tuşladın diyor napacağız yaa bu saçma sapan sistemi kim icat etti acaba yaa var mı önerisi olan
bianneo birannne_ mhrs yi kullanmıyorum kendim için de çocuğum için de e nabız ı kullanıyorum o daha pratik bence.
annesikjgg birannne_ e devletten girip iki aşamalı giriş özelliğini açın . Kimliğinizi taratarak hızlıca yapabilirsiniz . Oradan girersiniz mhrs ye . Herşeyi saçma sapan karıştırmışlar gerçekten
Gul-42 nutellaaaaa e devletten ( gırdıkten sonra )arama kısmına ıkı aşamalı gırıs yazın orada karekod okutacaksınız youtubeden ızleyın nasıl yapıldıgını
nutellaaaaa Gul-42 ay neden bu kadar zorlaştırdılar ya kızım içinde mi aynı şeyi yapmak zorundayım onada randevu almam gerekiyor
Gul-42 nutellaaaaa hayır kendı mhrs nızden ayarlar kısmında profıl degıstır var kızınıza gecıs yapıyorsunuz